No quieru callalmi (de David Delgado)
Publicado en Nov 23, 2012
No quieru callalmi,
no pueu callalmi. Mentrah aiga: Muchachinuh pasandu jambri, ancianus viviendu'n la probeza, jombrih y mujerih sufriendu en'esta biá, toa llena de penah. Politicuh y goblenantih que no son d'erechah, tampocu d'ihquielda la su ideologia es el dineru, y acabal el su mandatu con'el arca bien yena. Religionih, qu'a tó crihtu enrean, con trolah máh grandih que carruh con cieluh y fueguh de infiernuh con tó lo que puean pa qu'asi t'asustih, pa qu'asi no pueas, pensal pol ti mesmu, del mundu qu'abemus, de lo que mos roban, de lo que mos quean. Mentrah aiga: Opresion, d'unus pa otrus La libertá, una chanza La pá, solu en loh papelih La josticia, una balanza Fanaticus, que de to pasan Gentis, colgas de la boteya Otrus, felicis con yenar panza. No pueu callalmi, no quieru callalmi. Estu, esta podriu y jiedi unamonoh toh, hay que arrejuntalsi, pa jacel una juerza cambiaora que s'impliqui en cambius empoltantis, hay que cambial la estoria de las gerras miserias y jambris. Hay que runchal con lo que sia el bervu la aza o la escopeta, es aquí aöndi sebe la ombria no en el bar elanti ela botella. Es precisu que to estu s'acabi, que dejemus caunu d'empujal la nuestra noria, qu'si arrempujamuh toh a una, prontu mu prontinu cambiaremuh la estoria, y podremus desegir a los politicuh, que d'una vé cambiin lah cosah, y si no lo jacin loh sacamuh de la güena vida y la vicoca. Pa esu hai que jacel esjuerzuh y tamien sacrificalsi, creemus una nueva sociedá aondi to estú, ¡no pasi! (Dialecto castellano extremeño castú)
Página 1 / 1
Agregar texto a tus favoritos
Envialo a un amigo
Comentarios (0)
Para comentar debes estar registrado. Hazte miembro de Textale si no tienes una cuenta creada aun.
|