Una altra nit
Publicado en Nov 06, 2013
I axí estic
Una altra nit Pensant perquè no sóc jo el dels petons d'abans de dormir perquè no soc jo el dels petons de bon dia perquè no sóc jo el que et dóna els petons de la teua vida perquè? perquè m'agrades tant? perquè no vols estar amb mi? perquè? Vuic una resposta I la resposta no existeix La resposta és un no vuic La resposta és un no pot ser La resposta no existeix Sóc el que plora per tu Sóc el que té rabia Rabia de no haguer aconseguit el que volia Rabia de voler ser el teu Sony i no poder Rábia de també ser aquell que et lleve el Sony I tampoc poder Sóc un home enrabiat en un món d'oscuretat Sóc aquell que vol volar per plorar lluny de tu I no pot Sóc aquell que vol recuperar-se de tu I no pot Sóc aquell que no pot més Sóc aquell al que tu no fas tot el cas que vol Sóc aquell que no pot mirar te sense plorar després Sóc aquell que se silencia Per no amargar la teua vida Sóc aquell que t'odia en silenci Per amarte amb paraules I que no et dónes compte Que la vida d'aquell que t'ama Dia a dia Perd sentit sense tu I mor a poquet a poquet Com si fos un vellet que te aprop el funeral Jo sóc un alma en pena I tu ets la meua pena Tu ets una pena I jo sóc qui et plora Sóc el típic artista Que odia la seua inspiració Sóc el més típic que has tingut mai davant I així encara Tu ets una cosa més típica que jo Tu ets el que mai havia volgut com parella I ets el que estime tant que no puc oblidar Ets el meu hivern El que gela el meu cor Però un dia vas ser la meua primavera Ni tan freda ni tan calenta Ni tan lluny ni tan prop Ets la perfecció que mai ningú encontra Ets la perfecció que vaig tenir l'honor de provar Ets la mel que es posa als llavis i després escapa.
Página 1 / 1
Agregar texto a tus favoritos
Envialo a un amigo
Comentarios (0)
Para comentar debes estar registrado. Hazte miembro de Textale si no tienes una cuenta creada aun.
|